
Het is weer mogelijk om te registreren voor de Creative Europe MEDIA umbrella stand tijdens MIPCOM in Cannes (21-24 oktober 2024).
Met meer dan 13.000 afgevaardigden, 2.000 exposerende bedrijven en meer dan 4.500 inkopers uit ongeveer 100 landen is MIPCOM 's werelds entertainment content markt. De MEDIA-stand heeft als doel de toegang voor Europese onafhankelijke AV-professionals tot de internationale markt makkelijker te maken.
Registreer voor 12 augustus om in aanmerking te komen voor een early-bird kortingstarief van € 820,- (excl. btw) voor MIPCOM en € 740,- voor MIP Junior. Na 12 augustus stijgen de tarieven naar € 870,- voor MIPCOM en € 810, -voor MIP Junior (exclusief btw).
De voordelen van de Creative Europe MEDIA-stand op rij (o.a. wifi, screeningmogelijkheden en een welkomstbalie):
- Een speciaal kortingstarief;
- een volledige accreditatie, inclusief online diensten en diverse mogelijkheden op de stand, waaronder:
- speciale vergaderruimtes;
- welkomstbalie en berichtenservice;
- online catalogus voor MEDIA standdeelnemers;
- koffiebar met snacks en happy hours;
- opslagfaciliteiten;
- workshops;
- briefings voor kopers;
adviesdienst voor starters en nieuwkomers;
MEDIA-begunstigden en bedrijven uit landen met een lage audiovisuele productiecapaciteit en nieuwkomers die nog niet eerder eerder op MIPCOM zijn geweest worden aangemoedigd zich in te schrijven via de MEDIA-stand.
De deadline voor aanmelding is 21 september maar voorkom teleurstellingen en registreer nu via media-stands.eu!